środa, 25 lipca 2012

Kwaśnica - obiad jednogarnkowy - Eintopf



Typowy obiad nieperfekcyjnej Pani domu. Dlaczego? Bo łatwy. Kwaśnica to takie nie wiadomo co, ani to bigos, ani kapuśniak. Do tej pory cudo to robiłam na mięsnych żeberkach. Tym razem jednak ziobrów nie miałam. Zaprezentowaną przeze mnie kwaśnice robimy tak:
Smażymy mięso z cebulą i przyprawami: jałowiec, kminek, ziele, liść.


W osobnym garnku gotujemy kapustę kiszoną z majerankiem i pieprzem ziołowym. Tak standardowo grzyby gotujemy razem z kapustą. Ja dla odmiany dodałam grzyby mrożone, czy też rozmrożone. Takie zeszłoroczne.

Mieszamy mięso z kapustą, gotujemy dolewając bulionu (z kostki ma się rozumieć).


1 komentarz:

Zioła do naszych potraw i nalewek

Zioła do naszych potraw i nalewek
Tniemy dobra z naszego ogrodu, oregano, miętę i szałwię. Oregano suszymy i dodajemy do pizzy, mięsa i sosów. Z szałwii robimy syrop na kaszel. A z mięty herbatkę.